Tills något annat tar vid

Klockan är halv ett på natten mellan onsdag och torsdag. Jag är som vanligt vaken och ägnar mig åt ord, när jag egentligen borde sova (måste upp klockan sju på morgonen). Det är då jag hamnar i en artikel om Agneta Vorberg. Hon berättar om hur hon sade upp sig från jobbet för att ägna sig på heltid åt skrivandet för att bli lyckligare. Underbart!
 
Genast googlade jag efter hennes roman och fann att den finns med på bokrean. Måste naturligtvis läsa den, såklart. Dock blir det nog ett lån på biblioteket för min del eftersom bok-köpar-budgeten sedan länge är spräckt... Men jag tänkte i alla fall här och nu tipsa om både artikeln som finns HÄR (inspirerande) och boken som bla finns HÄR eller HÄR (något dyrare).
 
Jag återkommer naturligtvis när jag själv har läst den.
1 Agneta:

skriven

Hoppas att du kommer tycka om den, min förstfödda bok. :)

/Agneta

Kommentera här: